2014. február 25., kedd

Dreams and reality

Annyira sajnálom hogy nagyon nagyon nagyon régen hoztam új részt , de RENGETEGET KELL TANULNOM .. BOCSÁNAT, JÓ OLVASÁST 

-Tudod mit ha ennyire nem bírjuk egymást akkor talán nem kellene, hogy barátok legyünk- mondta a szemembe.

*Liam szemszöge* 

El kellett onnan mennem, ha ottmaradtam volna talán elvesztettem volna a tekintélyem. Lehet nem kellett volna ennyire erőszakosnak lennem, nem kellett volna ezt mondanom neki. De olyan gyerekes olyan önfejű, nem veszi figyelembe mások véleményét. Nem bírtam tovább, nem hagyhatom, hogy elnyomjon. Többé nem engedhetem meg ezt senkinek sem... 

Spencerék házában találtam magam. Nem tudom miért ide jöttem.. De rájöttem Zayn, ő biztosan itt van, meg kell vele ezt beszélnem ő mindig tisztán látja a dolgokat. A másik ilyen személy a bandánkban Niall, de ő most nincs itt... Ki tudja hol van? Akármennyire is lesz ez csöpögős, de ki kell mondanom, még ha magamban is, de hiányzik, nagyon. 

-Liam te mit keresel itt?- a hang irányába néztem és Alisont pillantottam meg.
-Nem láttad Zaynt, valamerre?
-Nemrég Emilyvel beszélt az udvaron azóta nem láttam... 
-Nagyszerű amikor szükségem van valamelyik bolondra egyik sincs itt.
-Mi lett miért keresed őt, én nem segíthetek?
-Alison, most CSAK Zayn segíthet, ha látod szólj neki, hogy hívjon fel.
-Rendben- hallottam de már csak az ajtón keresztül.

Az lesz a legjobb ha most hazamegyek. Zayn majd felhív és megbeszélem ezt vele, valószínű, hogy most Louisval kellene ezt megtárgyalnom, de ebben az esetben rá sem tudok nézni. Megbeszélünk valamit és ő önfejűen mást tesz. Úgy csinál mintha neki nem lettek volna gondjai mikor találkoztunk, mintha nem én mondtam volna a tanácsokat amik rendszerint be is váltak. Nem hiszem el, hogy elfejtette mindezeket. 

*Louis szemszöge*

Hogy mondhatott ilyet? Nekem? Pont nekem? A csapatból mi ismerjük egymást legtöbb ideje és ő úgy tesz mintha ez nem jelentene az ég világon semmit sem. Kell valaki akinek ezt tudom mondani, de ez Niall szokott lenni, most kinek mondhatnám el. Nem lesz  jó ha magamban tartom, de most nincs más választásom. Ezt kell tennem, nekem kell a vezérnek maradnom, én vagyok a legidősebb.

-Szia anyu, haza értem.
-Jól vagy? Nincs semmi bajod?- szaladt felém.
-Mi lenne a bajom?
-Niall... eltűnt, ne tegyél úgy mintha nem lenne gond- mondta kétség beesve.
-Jól leszek, most a szobámban.

Felmentem lehuppantam az ágyra, elővettem a mobilom, sokáig csak a képernyőt bámultam majd megnyitottam a névjegyzéket és lassan görgettem a neveket olvasva, megálltam egy nevet néztem, ő tűnt a legjobb választásnak, rámentem majd a hívásra, a fülemhez emeltem, kicsengett.

-Hallo? -hallottam egy kellemes hangot.
-Szia Spencer, itt Louis, nem tudtam ki mást hívjak, el kell mondanom valakinek....
-Mi lett Louis? - vágott közbe.
-Összevesztem Liammel és nem ez nem olyan vita volt mint nálatok csajoknál szokott lenni, most lehet mindennek vége, nem tudok rá nézni és ő se rám.
-Ugyan már Louis túlesztek rajta, gyorsabban mint gondolnád.
-Nem hiszem, de köszi hogy meghallgattál, mennem kell, szia- hazudtam és le akartam nyomni a telefont , de meghallottam h beleszól.
-Ha nem is én mindig itt leszek neked- na jó most lenyomtam, belepirultam.

Mi a franc bajom van? Összeveszek a legjobb haverommal, és elpirulok Spencer miatt? Niall miért nem vagy itt, mi lesz a mi Nouis párosunkkal, mi lesz velem nélküled, néztem ki az ablakon.

*Spencer szemszöge*

Az ablakban ülve, a kertet néztem és a beszélgetésen gondolkodtam. Engem hívott fel, el sem tudom mondani milyen jól esett ez nekem, de miért nyomta ki miután.... azt mondtam neki. Lehet csak azért hívott engem mert elvesztette a két legjobb haverját, és a többieket nem érte el telefonon vagy csak nem akarta nekik elmondani, de akkor nekem miért akarta volna? Nem hiszem el hogy tudok ilyen kis dolgon ennyit gondolkodni? Ez csak egy párbeszéd volt, semmi jelentősége sincs.

*Zayn szemszöge* 

A telefonom megállás nélkül csörög,  csajok a sulinkból, anyu, Liam, Alison, haverok, mindenki engem hív, mindenki más más okból, Liam összeveszett Louisval, már megint.... Alison beszélni akar Liammel és azt akarja, hogy én vegyem rá erre, a csajok játsszák, hogy mennyire sajnálják Niallt, aki alapból rá nyomult annak még el is hiszem, de van aki csak azért hív h beszéljen velem. Ezeknek egyáltalán honnan van meg a számom? Mert, hogy nem én adtam nekik oda az biztos. Kikapcsoltam, akivel fontos volt azzal beszéltem. Kivéve Niallt, nem tudom mikor találjuk, meg vagy egyáltalán megtaláljuk e.  Legszívesebben felállnék egy hegyre és szó szerint torkom szakatáig üvölteném a nevét csak h meghallja és minden a régi legyen, ne kelljen azon gondolkoznunk, hogy él e még. Nem bírom ezt  ki kell kapcsolnom az agyam.

Bekapcsoltam a TV-t, reklám ment, majd közbevágott valami, megjelent Niall arca ,  gyorsan tovább léptem, hiszen tudtam mit mondanak majd, de minden csatornán az arcába ütköztem, kikapcsoltam felmentem a netre, de ott is mindenhol az ő arcát láttam sokan "tiszteletből" az ő képeit használták profil képnek. Kiakadtam és lementem , akkor alszok egyet.
Álmomban egy kertben jártam... majd bokrok kezdtek növekedni és egy labirintus lett belőlük, csak sétáltam, sétáltam és sétáltam egyszer csak hangokat kezdtem hallani a távolban, majd közeledtem felé, de még mindig nem értettem és egyszer csak kiáltások hallatszódnak, majd megint a hangok, de most már értettem, azt suttogta segíts.. egyre hangosabban hallottam, de mikor  a hang forrásához értem nem volt ott semmi, csak a hangot hallottam folyamatosan víz hangozni SEGÍTS KÉRLEK, SEGÍTS ... Niall hangja volt, nem tudtam mit tenni összerogytam és ebben a pillanatban felébredtem.

Miért álmodok róla? Miért van ott mindenhol? Miért nem tudok aludni sem? Talán tényleg bajban van? 

3 megjegyzés:

  1. köszööm szépen :DD és igyekezni fogok a megírásával :)))

    VálaszTörlés
  2. Meglepetés neked :) http://alivelouistomlinson.blogspot.ch/2014/03/dij-3.html
    Xx. ♥

    VálaszTörlés